Tjosan!


Gammal bild, då jag graderade till blått bälte :P
Fråga mig inte vad jag gör, I don't know xD

Jag är sjuuuuuuuuuuukt trött! Kom hem för kanske en halvtimme sen, tog av ytterkläderna, drack ett glas vatten och slängde mig på sängen! Har cyklat till Johannelund, tränat ca 1 ½ timme (intensivt nästan hela lektionen) och sen cyklat från Johannelund till videoaffären i Spånga och sen hem. Stora delar i motvind också. Och jag har inte tränat ordentligt på minst en månad! xD

Men: I love it! :D Att äntligen kunna träna MHG igen! :D Har haft lov, vart sjuk, vart bortrest och vart sjuk igen alldelles för länge! :S Inte för att man kan göra nåt åt det (och lov och bortrest har jag såklart inget emot :D), men ändå. Men märkte idag hur mycket jag hade saknat det. Sen att jag kanske blev lite för ivrig (eller tävlingslysten/sprallig eller whatever xD), det får man sota för nu. :P Och förmodligen kommer jag ha träningsvärk sen också. xD

Men i alla fall; I'm back, and I' m happy. :D
Kramar!
/ Jennie

Ps. Från att ha vart rätt så opeppad på tävlingen den 9 Maj, är jag nu mkt mer laddad! Det kommer bli kul! :) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0