Tjohej! :D

Idag har jag vart GRYM! :D Först skola fram till halv 4 ungefär. (sista lektionen va hjärt och lungräddning, fick veta en del nya å sjukt intressanta grejer, berättar mer om det sen i ett annat inlägg :P) Sen gick jag (typ xD) raka vägen upp till infotechen och gjorde klart civicsen. (som jag har skjutit upp och skjutit upp i evigheter nu, procrastination gånger 5000! :S) Fatta, jag blev KLAR! :D Och det tog kanske en halvtimme. xD Tänk att jag skjutit upp det lilla stycket så länge! Men nu är det inskickat iaf. :)

Sen åkte jag hem, såg Sex and the City på tv klockan 5 och åt lite plättar ( xD ). Därefter läste jag igenom preparation-paper inför National Exam i Engelska B imorn och när det va helt klart, stack jag ut och cyklade. Köpte lite godis på vägen för att belöna mig för att jag vart så duktig och cyklade så småningom hem. Och allt detta har jag hunnit innan klockan 7! :O I can't believe it! :D

Nä, nu orkar jag inte skriva mer, kanske skriver om Hjärt&Lungräddningen (inte för att jag ska skriva mkt, men spec en sak jag tycker är intressant) senare ikväll eller så blir det nån annan gång.

Auf Wiedersehen! ;P

Ingen aning om vad jag gör på bilden X'P (Soffipropp och jag tog värre bilder den dagen, tro mig xD), men den visar ungefär hur lättad och glad jag är :)




Kommentarer
Postat av: Soffaaan

Varför hade ni HLR? Ska man ha det i gymnasiet?:0 :)



Gosh vilket flyt du hade den här dagen ;) mysigt att åka ut o cykla! :D



Hahah den där dagen xD flum, flum i högsta grad! xD Somrig somrig bild! :)

2009-04-28 @ 20:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0