Till Katja...

Haha, nice att få ett helt inlägg till dig själv va? ;)
Men det jag egentligen tänkte skriva va svar på din kommentar i min blogg, eftersom att jag tror (kan hända att den dyker upp sen, men iaf) att kommentaren jag skrev som svar i din blogg försvann.

Så: Det jag skrev om långfredagen var onödigt och dåligt formulerat, jag ville bara bli av med dåliga samvetet över att jag totaldissade traditionen, tokg i hela påsktraditionen som jag är. :P Så jag har raderat just den biten ur inlägget.
Och nej, jag anser inte mig själv som troende, i den aspekten att jag tror på Gud. Men jag tror att jag kan bli, och jag vill bli. Jag måste bara "hitta en väg" (oj, det där lät poetiskt ^^), eller hur man ska säga det.

Kramar!
/ Jennie Bennie Pennie

Ps. Du minns på fritids då du lovade att aldrig mer kalla mig Bennie emot att vi spelade ett spel som du ville spela? xD Haha, that's ooold history. X'P Ds.

Kommentarer
Postat av: katja

haha fett coolt med eget inlägg:)



aa ingen fara jennie:) okej.



lr jag kanske ska säga bennie nu:)

2009-04-15 @ 21:56:55
URL: http://katjakajnerd.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha :)



Kom bara och tänka på det, ingen aning om varför. xD Var väl då jag skrev namnet ir nåt. :P

2009-04-17 @ 22:38:36
URL: http://jensunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0