Short update :P

Orkar inte skriva mycket (och borde inte för jag borde fortsätta med svenskan), men en kort sammanfattning. :P

- Sömnbrist
- Irriterande hosta som vägrar gå bort, trots hostmedicin, te, osv. Kan bero på punkten ovan ^^
- Två prov idag. (naturkunskap och historia)
- Varav det första gick kasst.
- Eftersom att lärarna ska proppa in allt innan lovet, som vanligt :S
- Men snart är det lov! YAAAY! :D
- Nu MÅSTE jag gå xD

xoxo
/ Ninni

Ps. Historialäraren försökte "April-foola" oss under provet. Han lyckades skrämma upp de flesta, men jag ,som haft hjärnan på helspänn delar av dagen (och avstängd andra :S), fattade att det va ett aprilskämt.  :)
Efter kanske halva tiden av provet (som var ca 1,5 h långt)
Läraren: Nu är det tio minuter kvar.
Snacka om att klassen fick panik. xD Annars har inget spec Aprilskämt hänt moi, förutom tidningarna då. :P Haha, Mc Donalds va ju kul. xD "110 kr" för en hamburgare. X'P Ds.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Det är mässa klockan elva tror jag :)

Annars är det midnattsmässa halv tolv på påskaftonsnatten (a)

2009-04-08 @ 22:27:16
URL: http://neliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0