Grattis till gullungen!


Puma, några månader gammal.                              Puma för några dar sen :P
Usch va längesen det där känns...


Idag blev bäbisen en toddler. Dvs småbarn, going to trotsåldern, osv. xD Typ i alla fall! Fast enligt mamma är hon  typ 17 i kattår, alltså tonåring och typ lika gammal som jag. xD Usch, så vill man inte tänka. X'P Men med tanke på hur ofta hon vill ränna ute, är det inte konstigt isf!

Hur som helst, nu ska jag sluta pladdra på för att slippa plugga. Så: GRATTIS PUMA, 2 år idag! :) Våran lilla damp-Buma!
You know we love you!

xoxo
/ Gossip Girl

Ps. Det sista skojade jag om, men det var för att de alltid skriver "you know you love me" i Gossip Girl-böckerna. Och ja jag erkänner, jag har börjat läsa de. xD Men endast för att trotsa mot skolböckernas djuphet och få kasta mig in i något totalt (förlåt du som skrev Gossip Girl, men särskilt djupa är de ju faktiskt inte!) meningslöst! :P Men jag måste erkänna att de faktiskt är bra. Förvånande! :O Ds.

Kommentarer
Postat av: soffan

hahaha okay gossipgirl xD



gratttis puma :D :) Inte för att jag tror att hon kommer att läsa det här xD

2009-04-14 @ 11:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0