Dymmelonsdag :)

När jag va liten älskade jag hela grejen med påskveckan, just att de hade namn för varje dag, och att man fick göra olika roliga saker på de olika dagarna. Typ sätta lappar på dymmelonsdag, klä ut sig till påskkärring på skärtorsdagen, osv. Men hela veckan var kul, alltifrån palmsöndagen till annandag påsk.

Nuförtiden är det fortfarande kul, men kanske inte riktigt på samma sätt. Busfröt i mig gillar dymmelonsdagen(vilket några kompisar som va här på påskbak alá cupcakes fick erfara xD), palmsöndagen och blåmåndagen osv händer det väl inte så mkt och skärtorsdagen firar jag väl inte riktigt som förr. (inte påskkärring på mammas jobb, med andra ord ;) Kanske tar på mig en scarf över huvudet då jag plingar på hos mormor, men det blir nog allt. Men vem vet vad Jennie hittar på xD) Hmm, nu börjar jag få dumma idéer. xD Kanske kan sminka mig på bussen dit. xD

Nu orkar jag inte skriva mer xD, men ha en fortsatt bra dymmelonsdag och sen skärtorsdag! :) Det ska jag! :)
Kramar!
/ Jennie

Kommentarer
Postat av: katja

kommentar, nöjd?

tja så mkt fick vi kanske inte erfara gumman:P min lapp att jag var en apa var kanska lätt att upptäcka å ta bort. Men du kanske satte upp fler lappar:O aja hoppas det gick bra med sofies fot osv.

2009-04-09 @ 11:52:37
URL: http://katjakajnerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0