Projekt 1- check!

Då var mitt första "projekt" avklarat. ;) Haha, om man nu kan kalla det så. Går ju alltid att förbättra i och för sig,men det får bli nån annan gång. Nu ska jag äta, plugga och förbereda mig för projekt nummer 2;

Morgondagens gitarrlektion.
I' m soo nervous! Gitarren lät lite störd idag, hur kommer den då låta imorn liksom? :S Tänk om den låter helt ostämd? Men som alla säger; det är ju en nybörjarkurs. Man behöver inte bli en Eric Clapton i kvinnlig version direkt. ;) Eller någonsin. xD

Så  ha det bäst "allihopa" (har nån ens hittat min nya blogg? xD), ska hålla er uppdaterade. ;)



/ Ninni

Kommentarer
Postat av: Soffan

Jaa jag hittade precis hit jennypenny! ;D :P



Du får visa mig hur man skaffar, right?;P :) (a)

ps.Din blogg är finfin. :)

2008-09-22 @ 21:47:00
URL: http://livetsomsoffan.blogspot.com
Postat av: Soffiproppiloppi

Hehe vet du vad?!? :P xD Jag råkade skriva att du skulle fylla 18 i år i kattis allmänacka. xD x'P

2008-09-22 @ 22:49:41
URL: http://livetsomsoffan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0