Hejsan!

Då var man där igen...



Ny blogg, ny hemsida att lära sig hantera, nya möjligheter... En nystart helt enkelt.
För jag anser, med risk för att låta corny, att mitt liv på sätt och vis är lite av en nystart nu. Och med tanke på när jag skapade min blogg på blogspot; efter en slags nystart, så tänkte jag att med en till nystart, borde det även bli en ny blogg. ;)

Hur som helst, har tidigare haft en blogg på blogg.se, då jag "förvånande nog" hette jensunshine. Som tur är finns den ju kvar, men tyvärr innebär detta att jag inte kan ta det namnet eftersom att det är upptaget. Så det fick bli ett fult wannabe-namn, jensunshiine. xD

Ser fram emot att upptäcka allt blogg.se har att erbjuda, mitt första "projekt" ska bli att skapa en egen header, något blogspot inte tillät mig göra. Wish me luck! ;) Ni lär väl förhoppningsvis se resultat...

Kramar!
/ Jennie

Kommentarer
Postat av: Soffan

Du måste visa mig hur man startar en blogg på blogg.se för jag har försökt förut men ej förstått hur man gör! ;) (A)



Please im desperat!X'D

2008-09-22 @ 21:45:08
URL: http://livetsomsoffan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0