When all is said and done...

Nu är jag lite lugnare. Visst, förmodligen vaknar jag imorn och är lika förvirrad igen. :/
Men nu har jag i alla fall fått en del svar. :) Efter så otroligt länge! :D :D :D
Jag kan säga en sak dock, en del känslor är ******* svåra att hantera...

Vaknade imorse och hade himlans halsont..Jahapp, ska det där eländet komma igen, tänkte jag och satte mig upp..Så slog det mig att huvudvärken jag hade va ett ännu större elände..Så det va bara att stanna hemma. :/ Sen sov jag ett bra tag och nu är det lite bättre. :) Eller ja, ganska mycket lite bättre. xD

Nä, nu borde jag plugga nature science. :P Får väl säga såhär; lycka till. xD

Kramar!
/ Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0