Tjolahopp! :)




Vi körde lasergames idag på gympan, det va askul. :D Vill absolut testa igen! :) Dock tror jag det kan bli dyrare om man är färre, vi var ju 16 pers..Haha, fast jag va kass, kom på 15 plats. :S xD Men men. X'P
Det som va ironiskt dock, vi körde lasergames på FN-dagen. :S
Aja, lasergames är relativt fredligt iaf. ;) Man darrar ju bara lite när man blir träffad och sen tar det 6 sek innan man kan börja skjuta igen :P

Ikväll va det ABBA-tema på Idol. :D Haha, bara det fick mig att vilja titta! :D Dock hade jag hellre sett att Saphide åkte ut..
Men men. :P Sådär jätteengagerad är jag ju faktiskt inte. :P

Och imorn är det "the big evening". xD Haha. X'P Men det ska bli kul, har börjat tveka över klädval dock. :/ Om jag lånar mammas tröja ser jag ut som en tant, eftersom att den är så himlans mycket för stor på mig så den blir lite bylsig och ful. :S Å andra sidan, den påminner ju om Mel Bs stil...Hmm, men jag har tid på mig att bestämma iaf. :) Ska bli kul att se hur jag ser ut. xD Och de andra också för den delen. :D

Ha det bäst alla :)
Kramar!
/ Yen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0