Tänk vad nostalgi man kan ha egentligen..:D

Lyssnade på den här massa hemma hos mormor då jag va 4 år typ, på SPANSKA. X'P Hörde den igen för några dar sen, på youtube den här gången, 16 år gammal och på engelska och av nån skum anledning hade jag saknat den! :O Men den är så fin! :) Dessutom har jag, 12 år senare, kommit på att texten faktiskt är bra också. ;) Haha, skickligt? xD

ABBA - Move On




Föressten, har också kommit på att många gamla och lite mindre kända ABBA-låtar också är grymma! :)

Hugs!
/ Yännie

Kommentarer
Postat av: Soffan

Hur kan du komma på att texten är bra om du ej kan spanska?XD

2008-10-02 @ 20:05:52
URL: http://ienvarldsomensoffipropp.blogg.se/
Postat av: Jennie

Nån som inte lyssnat på låten kanske? ;)

Den är på engelska. ;P



När jag va liten såg jag på spanska. ;P

2008-10-02 @ 22:19:04
Postat av: Jennie

Juste, krånglar din data med youtube Sofie? :/

2008-10-02 @ 22:19:51
Postat av: Fishie

Hur kom du fram till att skriva Yännie? För jag trodde jag var den enda.. Var iaf den första..

2011-07-28 @ 19:49:22
URL: http://julietbeatrisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0