Tänd ett ljus, och låt det brinna...

Tänk vad mysigt det är med ljus egentligen! <3 Äkta höstmys! :)






Sådär mysigt hade jag det igår! :) I muggen är det varm choklad, om nån skulle undra. It's what's inside that makes the difference, som de säger i Stimorol-reklamen, haha. :P Sen måste jag även erkänna en sak:

JAG HAR SYNDAT!

Se här:


Kanske inte så tydlig, men "Nu är det jul igen 2" gick i min dvd-spelare igår. xD Sorry. (A)
Men snaaart är det ju faktiskt December..;) Typ. xD

Kram på er "allihopa", nu tänkte jag bara avsluta med ett fint litet citat. ;)


"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
"
/ Albus Dumbledore, Harry Potter 4

Kommentarer
Postat av: Soffiproppiloppi

Jag vet inte vad det är, men jag typ älskar det här blogginlägget. Jag vet inte om det är för att jag älskar bilderna som ger mig en höst/jul-känsla eller om det är citatet längst ner..men något är det! :D :D xD

2008-10-05 @ 20:25:49
URL: http://livetsomsoffan.blogspot.com
Postat av: Jennie

Det låter bra. :D

kramar

2008-10-08 @ 19:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0