So little time, so much to do...

Tjolahopp!
Tänkte att det kanske var dags att uppdatera lite. :P Den här veckan har rullat på, inte vart sådär jättekul dock. So little time, so much to do. :S :S

Fast Katja och pappa har fyllt år så har firat dem & det va kul. :D Grattis igen, fast i efterskott, Katja. ;D
Haha, sen va jag en duktig dotter också, en del av pappas present var att höra mig spela gitarr, bland annat "Ja må han leva". ;) Han fick ett kort på morgonen där det stod "Happy Birthday" och en bild på en liten hund som spelade piano, sen skrev jag till att "bilden är en ledtråd", så fick han gå och undra hela dan tills på kvällen då jag uppenbarade mig med gitarren. ;P Han blev glad iaf. :D

Anyway, nu sitter jag här och ska göra naturkunskapsarbetet som ska in imorn
(en skiss dock ,så behöver inte va helt klart, tack och lov! :D Halleluja till lärare som förstår! :D :D :D
Detta gäller även vår engelskalärare. :D)
, en gullig liten katt sovandes på sängen och ett glas Joltcola brevid mig.

JA, NI LÄSTE RÄTT! :S Jag har gått emot mina principer!!! Har fått Joltcola av brorsan! :S Kan dock tillägga att det bara är pga plugget, inte för att jag ska kunna sitta uppe på natten och spela spel..Så lite mindre töntvarning kanske. xD Men ändå..:( :S

Usch, jag vill ha höstloooov!  Tänk att få sova fler än 6/7 timmar varje natt, utan att behöva oroa sig för dagens och morgondagens läxberg...Sen har jag väl kanske lite mig själv att skylla eftersom att jag gjorde alldelles för lite i helgen. Men msn och plugg, ni vet hur det är..:/

Aja, back to work. :P Eller ok, först ska jag kolla facebook. (A)
Men sen, då j*drans. xD
Hugs!
/ Jennie

Kommentarer
Postat av: katja

tack

2008-10-17 @ 16:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0