Mia Rose



Här har vi inspiration, tänk om man kunde spela så! :D :D Sen är det ju inget fel på låten heller. :) Låtnamnet möjligtvis. X'P För er som inte har fungerande youtube, låten heter Mia Rose - Husband to Be, och kaanske går att hitta utanför youtube. Hon har blivit "känd" via youtube, så jag är inte säker, men give it a try. ;) Hon har andra bra låtar också.

Hur som helst, dagen va väl ok. :P Va bättre i huvudet & halsen imorse, så det va bara att sticka till gympan. :P Där vi för övrigt hade basket, något jag har extrema fördomar om, vilka typ stämmer varje gång..Nä, det finns definitivt roligare sporter! X'P Eller så kan det bero på att jag va lite pessimist imorse. ^^ Hur som helst, nu är jag inte det längre. ;D Naturkunskapen va väl ok, vi hade eget arbete om projektet. Webbdesignen var...ok, jag säger bara en sak...äntligen! :D Fattade mycket mer nu efter en ordentlig genomgång. :) Men mer finns att lära. ^^ Sen skulle det ju inte skada om vi kunde byta tid också...(A) Fredag 15.15-16.35 är ju inte direkt en höjdare...

Helgen lär väl bli ganska ordinary tror jag :/ :P Eller ska jobba imorn och sen får jag se och på söndag är det träning. :P
Känns som att allt är en enda lång väntan just nu...Så kan det ju va ibland. :P But I hope it's worth it...

Kramar!
/ Jennie

Ps. Försökte nyss spela "Husband to be" på gitarr..Tro mig, underskatta inte Mia! Ackorden är rätt lätta, men alla (eller ok ,många) som har spelat gitarr vet väl att hur man slår på strängarna är det avgörande för talangen...Och antingen är jag fullkomligt talanglös, eller så är det en svår låt...Jag tror (och hoppas xD) på det sista...Hoppas också på att övning ger färdighet...Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0