Mamma Mia på dvd...?

Nu vill jag inte hålla på och sprida rykten som får folk besvikna och så... Men pappa hade fått hem nån reklamgrej om att köpa/beställa filmer eller vad det va och filmer som kommer inom en snar framtid..

Gissa vilken film som sägs komm vecka 48? :D :D :D Ok, jag tror ni fattar vilken jag menar. ;) Mamma Mia the Movie! :D

Då är frågan, ska jag önska mig den till min födelsedag (som råkar vara v. 51), eller ska jag köpa den själv innan? Det är ju alltid kul att få sånna roliga grejer i present, men å andra sidan, orkar jag vänta så länge? :O Tre veckor liksom..

Hmm, jag får väl låta ekonomin avgöra helt enkelt. ;) Har jag pengar köper jag den, annars önskar jag mig den. :)

Mamma Mia, here I go again...
xD

Kramisar!
/ Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0