If you wanna be my lover, you gotta get with my friends...

Då va man hemma igen efter Spice Girls-kvällen. :) Eller hemma igen och hemma igen, har ju vart hemma en hel dag typ :P Men i alla fall. Dagen har väl segat på, har mest slappat, slappat och slappat. Och vet ni vad? Jag har även slappat. xD
Gårdagen va jättekul, bilder kanske kommer om nån snäll liten prick kan tänka sig att skicka..? (A) Själv glömde jag kameran, virrig som man kan va. :S Men vi såg Spice Girls-filmen (såklart ;P), åt god mat, snackade, och lite så.

Och överraskningen? Ja, hade tänkt färga håret svart och locka det så att det liknade Mel B:s ännu mer..Jag försökte iofs..;)
Men resultatet..Tja, låt mig säga att en (två?) till färgburk inte hade suttit fel..Håret va svart på vissa stället, grått på andra och brunt på andra..:S :S Ok, jag överdriver. :P Men illa var det iaf...
Men; I tried! ;)

Vi såg i alla fall grymma ut allihopa, och kvällen va asnice! :)
Nu är jag trött eftersom att vi la oss ganska sent, men tänkte ta igen det inatt. Eller, vi får se..xD

Kramar!
/ Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0