Celebrate good times, come on ;D

ÄNTLIGEN internet! :D Har iofs bara vart utan det sen i torsdags typ, men det är faktiskt inte bara (A) Spec inte när man har massa plugg och sånt att göra. :P Dock är musen till datan seeg, men det beror nog på batteriet för jag bytte det ganska nyligen. :S Dåligt batteri med andra ord...Men; JAG HAR INTERNET! :D Hipp hipp hurra! ;)

Dock är jag inte så pigg på att fira det här konstiga viruset. :S Har vart sjuk sen i fredags typ nu (va i skolan i fredags och igår iofs, idag stannade jag hemma för att bli av med eländet) och viruset vägrar släppa. :S  Dock tror jag det är lite bättre nu, har inte feber nu iaf. :) Men viruset va så skumt, för på mornarna verkade det som att jag va frisk, för att sen på kvällarna gå up till 37,8 och sånt. Och eftersom att jag har ganska låg temperatur annars, är det feber. :S Så jag blev liksom lurad att jag va frisk och gick till skolan, för att sedan känna mig febrig hela dan. :S I alla fall, nu verkar det som att det är bättre, får hålla tummarna. :P

På lördagblir det nörd-maskerad hemma hos Katja, med andra ord; vi ska klä ut oss till Spice-Girls tjejerna och leka 90-tal. xD :D Jag ska va Mel B, för under den där perioden då man lekte Spice-Girls på rasterna ville jag alltid va Mel C, men jag fick inte för att jag hade lockigt hår, alltså skulle jag va Mel B tyckte alla. Nu, typ 10 år senare, har jag accepterat mitt öde och til och med föreslått & paxat att jag kan va Mel B. ;) Fast jag inte tycker jag är lik henne. Men, hon är cool. ;P Eller ja, va. :P På den tiden kryddflickorna va coola. :P Whatever...Hur som helst har jag hemliga planer på utseendet, men we'll see. ;P

So, let's get back to work..Eller ja, först vill jag kolla facebook, bilddagboken, bloggar och lite så..(A)
I've gotta catch up! :D
Hugs!
/ Ninni






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0