[email protected]


Igår på förmiddan/dan/eftermiddan va jag ledsenledsenledsen. :S Usch vad det va tråkigt. Att gå omkring och bara vänta, vänta, och hoppas, samtidigt som allt ändå kanske skulle va förgäves. Men vet ni vad? På kvällen blev jag gladgladglad! Något väldigt kul hände nämligen! :D

Hihi, sen snackade jag i telefon med Micke. Det va på tiden, skulle man väl kunna säga. ;) Haha, men vi tog igen det...Ungefär 3 timmar blev det..:$ Pinsamt jag vet, men ack så kul :D Och sen turades vi om att ringa okså så det blev typ halva tiden var :P :)

Idag va det skola igen. :P Kändes väl lite konstigt efter lovet, men samtidigt helt normalt. :) Sen va jag ju på rätt bra humör också ;D, trots de där seega måndagarna med massa lektioner. :P Men imorn är det utvecklingssamtal, vilket betyder typ en halvtimme i skolan! :D Visserligen blir det troligen mer för moi eftersom att min senila pappa skrev upp tiden på en lapp och tappade bort den, så han vet inte om det börjar 08.30 eller 08.50...Så i värsta fall blir det 50 min i skolan..Men whatever. ;) Jag gillar vår skolas utvecklingssamtalsdagar! ;D

Sen på eftermiddan blir det gitarr. :) Va ett tag sen nu; först sjuk och sen lovuppehåll..Så det ska bli kul. ;) Hoppas jag inte missat för mycket bara. :P

Och nu ska jag väl lägga mig..Snart..nästan..(A) X'P
Kramar!
/ Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0