Mia Rose - Lawrence

Jag kan seriöst inte få nog av den här sångerskan :) Lyssnar kanske inte lika mycket nu som innan, men fick för mig idag att jag skulle lyssna och hon är så himlans bra. :) Man blir glad av hennes låtar. :D Här har ni Lawrence. ;P Och för er (Sofie är den jag vet) som inte har youtube, testa att sök på låten på google eller nåt.
You might find it..;)




Och hon skulle tydligen va i Stockholm idag och uppträda. Nu fick jag visserligen veta det för typ en halvtimme sen, vilket kanske inte är så lyckat. xD Skulle nog inte kunnat gå och se henne spela ändå, tror det va på nåt award typ. :P Anyway, lilla Sverige av alla ställen. ;) Iofs är hon ju från Portugal, så så långt är det ju inte.

Mia Rose bevisar också att man inte behöver va gitarrproffs för att skriva bra låtar. ;P Hon kör på ackord och plektrum. I en del låtar i alla fall, andra använder hon fingerspel. Det förstnämnda suckar jag lättat av..xD Usch vad jag inte gillar fingerspel/plockkomp för närvarande..:S Spelar mycket hellre slagkomp. ^^ :P Eller så får jag helt enkelt träna. ;) När jag nu ska ha tid till det. :S xD Ska t.ex jobba på lördag, sen har vi massa plugg tills nästa vecka. :P Men men, det lööser sig, som Timbuktu sjunger. X'P

Gonatt alla! ;P
Kramar!
/ Jennie

Kommentarer
Postat av: Soffan

Hahah det är nästan så jag funtar på att installera flashplayer så jag kan titta på youtube-klipp xD Det börjar bli så störande xD



Ska du jobba på lördag, amitiöst ;P xD

2008-11-12 @ 19:58:16
Postat av: Jennie

Men testa att söka på google eller nåt, du kan säkert hitta det nån annanstans. :) Worth a try? ;P Eller så installerar du flashplayer, det kan väl inte va så svårt? xD



Japp. :P Eller korkat..Beror på hur man ser på saken. :S Har nämnligen märkt att jag har mer plugg än jag trodde. Men men, som mitt nya motto: det löööser sig. xD

2008-11-12 @ 22:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0