Jä*la kemi :(

Här väljer man Sam för att slippa sånna där onödiga labbrapporter om saker man knappt förstår alls och som inte makes sense at all. Och vad sitter jag nu och kämpar med? Jo, en jä*la labbrapport. :S Förstår inte ett dugg och inte har jag haft tid att fråga heller pga att jag va sjuk förra veckan och dessutom hade sjukt mycket då och har haft en hel del den här veckan. :S Bla tyskaprov idag och webbdesignprov idag/imorn. Hur som helst, hur ska jag göra? :S Ska jag svamla på, lämna in i tid och troligtvis få göra om pga att jag knappt fattar NÅNTING, eller ska jag vänta och säga imorn hur det ligger till? Förhoppningsvis förstår läraren. Han är ju grym, inget fel på honom alls! Det är bara kemi som är ett hopplöst fall, i alla fall för mig. Eller så kanske jag är ett hopplöst fall på kemi. :S

Anyway, nu måste jag tillbaka till eländet. Nästa vecka kommer bli värre och då måste jag i alla fall ha liiite sömn den här veckan så att jag har nån kraft överhuvudtaget.

Jag vill ha jul! Eller i alla fall vecka 50, då vi har liiiite mindre plugg :P

Kramar!
/
Ninni- som egentligen bara vill sova just nu :S

Kommentarer
Postat av: bea

Du kan alltid fråga en hopplös sofie om hjälp. Vem vet hon kanske har haft samma labb förut..;) xD Förresten samare läser väl inte kemi?xD E du säker på att du inte pratar om biologi nu?;P

2008-11-28 @ 14:56:11
Postat av: katja

sammare läser normalt bara naturkunskap... betala 150spänn så gör jag den åt diG:D

2008-11-30 @ 16:36:49
Postat av: Jennie

Se kommentaren jag skrev i era bloggar. ;)

2008-11-30 @ 18:59:46
URL: http://jensunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0