Hejsan hoppsan Karlsson!

Hade egentligen tänkt att skriva lite filmrecensioner om filmer jag sett lately, men orkar inte. xD I alla fall, de jag tänkte recensera va;
-Ps. I love you
-Patrick 1,5
-Brokeback Mountain
-April's Fool Day
-Fredagen den 13 del 2
- The Grudge

Så vill ni veta vad jag tyckte om filmerna och vad de handlade om kan ni ju alltid fråga. xD

Ok, oj vilken "bra" bloggerska jag känner mig som nu. :S Men hellre skriva tråkigt än inte skriva alls, right? (A) Eller kanske inte. xD Men en del kanske håller med iaf? (A) Ok, jag tror just jag kom på varför jag aldrig blivit en sån här känd bloggare som tjänar pengar på bloggen. X'P Med intressanta inlägg som folk bara måste läsa och kommentera och som verkligen får en att tänka till. Två ord till mig själv angående det: Dream on. xD

Hur som helst, förutom filmtittande har jag spenderat lovet på Skansens Allhelgona-tema en dag, i Vällingby och shoppat, med Spice Girls-kväll (fast den vet ni ju om :P), på Ikea och köpt en matta, en tavla, kuddfodral och doftljus till rummet, och hemma som en sjusovare. ;P Rekordet va en dag då jag vaknade 3. :S (A) Men men, är det lov så är det. ;P

Imorn ska jag väl mest slappa antar jag, sista dan på lovet liksom. :P Sen är det skola på måndag. :P Och utvecklingssamtal på tisdag, vilket också betyder LEDIGT hela dan förutom 9-9.30 eller nåt sånt. ;P Jag klagar inte. ;)

Hugs!
/ Ninni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0