Hälsningar från mumien...

Jag har haft en del korkade, idiotiska och onödiga idéer genom livet..Faktum är att ibland är jag ganska bra på att komma på sånna idéer..:S xD Vilket kanske inte alltid är så bra iofs.

Igår va det inte bra. Fick för mig att jag skulle valvaka. Sagt och gjort, efter att ha pluggat till sent gick jag ner med kuddar och täcket till soffan och la mig där med en kopp te och lite godis. (för att hålla sockenivån uppe till en början i alla fall) Mysigt och nice, och valvakan på tv va bra. Växlade lite mellan 1:ans och 5:ans. :P So far so good. Tiden gick, fler och fler stater avslöjades och det gick bättre och bättre för Obama. Kanal 5 underhöll hela tiden, bland annat fick jag veta att McCain gillar ABBA. ;)

Då den första personen som inte hette Fredrik eller Filip sa att Obama borde vinna, började jag bli lite trött. Så jag sov ett tag, fram tills att Obama mer officiellt utropades som vinnare, kanske vid 5 eller nåt sånt. :P Stannade kvar tills efter att Obama höllt sitt segertal, sen gick jag upp och la mig i sängen för att kanske drygt en timme efter börja traska upp och göra mig ordning för att gå till skolan. Väldigt glad över valresultatet mös jag över hur duktig jag kände mig som hade vart vaken nästan hela tiden och hejat på Obama.

Dagen gick, folk kallade mig "galen" för att jag hade valvakat och jag blev tröttare och tröttare. Framåt eftermiddagen började jag hålla med dem. Jag va nog lite galen. xD För usch vad jobbigt det var att fokusera på 1½ timmes civics-lektion, då man bara sovit ungefär lika länge under natten. Att jag skulle gå på matteworkshopen på eftermiddagen hjälpte inte heller. Kände mig nästan svimfärdig ibland. :S Men, det löste sig det med tillslut. :)

Nu har mumien kommit hem, sovit lite, ätit och gjort tyska. Då återstår bara en sak: SOVA och bli mänsklig igen. xD Men trots att jag lite ångrar att jag satt uppe, är jag på nåt sätt glad att jag gjorde det...Jag menar, man lär sig av sina misstag och oftast ångrar man mer det man inte gjorde än det man gjorde. Vem vet, hade jag sovit hela natten hade jag kanske ångrat att jag inte såg valvakan, och vad hade jag kunnat göra åt det? Nothing! Nu kan jag ju sova. ;)

Så, för att sammanfatta ett förvirrat inlägg; sömn är bra, jag hoppas att det går bra för Obama som president och nu ska jag sova. ;P

Gonatt!
/ Jennie

Kommentarer
Postat av: Bea

YES BARACK OBAMA KOMMER BLI DEN NYE PRESIDENTEN! :D :D :D :D

2008-11-05 @ 22:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0