Julens Hjältar...

Jag har blivit kär! Seriöst! :D Och nej, det är inte någon av dem ni tror. Ingen människa överhuvudtaget. Nej, det är en julkalender! :D Haha. xD

Men seriöst, Julens Hjältar är ju bara föör gullig! :D Inne på avsnitt 23 nu, spännande spännande. :) Men det får jag inte ser förräns imorn, för det är den 22 idag. ;P Hur kommer det gå? Jag vet att de kommer klara sig undan den hemska tuggen, men hur? Och kommer de komma tillbaks till granen? Iofs har jag förmodligen sett den innan och vet, men herregud det var ju 9 år sedan! :P Hur ska man kunna minnas då? xD

 Peppis ( i mitten) lilla låt xD :


  Vi har haft det så bra, genom åren vi fick.
Så vackert, så skönt. Förutom granbarrens stick.
Alla dofter, alla färger, alla minnen vi har.
Nu när slutet e nära, e det allt vi har kvar.
Vi var älskade vänner som kom fram varje jul.
Varför skulle vi enda i detta skitiga skjul?
Finns det nåt annat kvar än att roooopa:
Jag var jularnas fröjd, nu är jag jularnas sooopa.

Vi var älskade vänner som kom fram varje jul.
Varför skulle vi enda i detta skitiga skjul?
Finns det nåt annat kvar än att roooopa:
Jag var jularnas fröjd, nu är jag jularnas sooopa.

För de som har youtube, här är låten:  http://www.youtube.com/watch?v=5t6wq1M8bXc&feature=related

"Godmorgon...Man vaknar helt enkelt och sen va den dagen förstörd. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0