Tiden brukar väl gå fort när man har roligt? :S




Varning: Bilden har inget med texten att göra. Men den är flummig och jag är flummig, så why not? xD
Dagen har vart sjuk, med en kort sammanfattning. xD Har haft grymt kul och kommer leva väldigt länge efter idag om man säger så xD, men samtidigt har dagen gått långsamt. :S Hur hänger det ihop liksom? X'P :S Tiden borde ju gå fort då man har roligt..xD

Hur som helst, en annan sak har vart helt sjuk idag. Igår vid tunnelbanan tyckte jag mig se en tjej som gick i min teatergrupp förut då jag va liten. Det visade sig inte va hon och tänkte kanske inte så mycket mer på det, förutom att jag tänkte tillbaka till pjäsen vi spelade då och hur det va. Sen i morse på bussen, vem ser jag då om inte henne? X'P Nästan säker iaf..Helt sjukt, man kanske borde kalla det  "när man talar om trollen"..

Sen i skolan gick jag mot skåpet och tänkte på en sak en kille i klassen sagt och vem får jag syn på komma runt hörnet typ 3 sek senare? Jag menar, en av alla skolans ca 300 elever. xD Sen kan chansen höjas i och med att han har skåp i närheten, men i alla fall. X'P

Så ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. :P Känner mig lika flummigt virrig som Idol-Johan. Han är iofs kul då han är så, men jag brukar inte va riktigt så. xD Hur som helst, det är väl bara att tacka och bocka. X'P Eller inte :S Äh, whatever..! :P

Nu måste jag skriva labbrapport. Och sen sooova! :D
Kramar!
/ Ninni Svensson

Ps. Jag heter. som ni kanske vet, inte Svensson i efternamn, fick bara för mig att skriva det. xD Tror jag tänkte på Ture Sventon..Fast han heter ju inte Svensson..Äh whatever, jag borde nog gå och lägga mig :S xD Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0