Julen är här, och lyser frid på jorden...

Såg nyss sista avsnittet av Svensson Svensson. Mys. <3 Även fast det va lite konstigt. :P Men spelar roll, det äger i alla fall! Hoppas bara inte det är sista någonsin...Det vore så sorgligt. :O

Och jo, födelsedan va la okej. :P Fika med kompisarna efter skolan, firande på morgonen och slapp på kvällen. :P Fick en ny gitarr också! :D Ahh, den är underbar! :D Härligt ljud! Haha, fast har ont i fingrarna nu då jag skriver på tangentbordet efter några timmars spelande. X'P Man blir ju beroende! (A) Sen fick jag två ackordböcker (en av kompisarna), två gamla julkalenderar (Sunes Jul, som jag fick av brorsan, och Julens Hjältar från 99), presentkort, en ABBA-bok, en bh med trosor (från kompisar), pengar (från farmor och farfar) och ett halsband med matchande örhängen (från mormor). :)

Idag hade jag, Kattis, Jossan, Sofie och Jennie julklappsutdelning. Fick en bok med ABBA-citat från Jennie, en julgranskula med egenritade snölyktor på från Sofie, en dvd-film (Nära och Kära) från Katja, hårspännen från Katja och en salladskrydda med chili och nånting med i en häftig flaska från Jossan. Gav en jättesöt nalle och chokladtomtar till Katja, en Mangabok (från mig och Katja) och en fotohållare med ett lejon till Jennie, ett namnkort med text inuti till Sofie och en neccesär samt en gullig liten plastgris till Jossan. Sen fick alla julrim, egengjorda och med sig själva och med sig själva och mig. ;P

Nu är det lite fler julklappar som ska slås in, några avsnitt i Sunes Jul som ska tittas på samt i Julens Hjältar och i Skägget i Brevlådan, några pepparkakor som ska glasyreras, lite cola som ska göras, ett rum som ska städas, en Jennie som ska vila och sen är det julafton. :D

Kramar!
/ Jennie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0