ABBA - Happy New Year


Snacka om att jag ska lyssna på den låten imorn! ;) Ok, det där med att önska sig ABBA-album i julklapp kanske inte va så klyftigt trots allt. :S xD Fick ju samlingsboxen med alla deras album, och jag har typ redan lyssnat sönder den. xD Nej men alltså jag blir bara mer och mer beroende. X'P

Deras låtar är sååå bra! :D Och nu snackar jag inte bara om "Dancing Queen", "Mamma Mia" och de kända utan även "Eagle", "Hey Hey Helen", "Me and I " och andra lite mindre kända låtar. :) Haha, "Dum Dum Diddle" är bra också, förutom att texten är lite fånig. xD Bara massa rim som inte makes so much sense. De har själva sagt att det va deras sämsta text, och att den slängdes ihop fem på morgonen innan den skulle spelas in.

Sen fick jag ju "ABBA The Story", boken, då jag fyllde år. Denna har också ökat mitt gillande för gruppen. :) Och framförallt mitt kunnande om dem. :P Dock skulle jag inte kalla dem idoler, förknippar det bara med då jag va yngre och det vill jag inte. :P Men grymma är de i alla fall! :)

Hur som helst, från ABBA till nåt annat. :P Nyår spenderas hos Jennie. Sen ska jag hälsa på föräldrarnas gäster innan, så jag kommer få träffa en av gästernas dotters pojkvän, som är skott. Ska bli intressant. :) Anyway, nyår blir nog kul. :)

Om jag inte bloggar imorn, vill jag säga: Gott Nytt År alla! :D
Kramar!
/ Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0